3 Januari 2012..

Hej alla underbara människor förlåt för att jag inte har skrivit på några dagar hade egentligen tänkt lägga in lite nyårsbilder från när vi va hos Pontus men eftersom en kompis till mig har dem så har jag tyvärr inte fått tag på dem än.. Men ska försöka fixa fram dem så snart som möjligt iaf nyår va sjukt kul men senare på natten blev det lite sådär men de gick.
Och nyss kom jag på att om exakt en vecka är vi i Egypten och antagligen sittter vid poolen och har det så jävla bra längtar så sjukt mycket så det finns inte. <3

Kan berätta lite om dagarna som jag inte har hunnit skriva om.. I Söndags när vi hade kommit hem från Pontus så tog vi det lite lugnt hemma hos Zack sen så stack vi hem till mig och vi var så sjukt trötta för vi hade varit uppe hela natten typ :/ så vi orkade typ inte göra något så när vi kom hem till mig åt vi sen gick vi typ och la oss :)

Igår (Måndag) så möblerade jag och zack hela mitt rum och det blev faktist sjukt fint så tack baby för all hjälp.. Du gjorde det mesta och du gjorde de snyggt med puss på dig <3

Idag (Tisdag) Ja.. just nu ligger vi och latar oss i min nya säng ;) och kollar på film och senare vet jag inte vad vi ska göra faktist men vi hittar väl på något tror jag ;) vet inte mer vad jag ska säga har inte så mycket att berätta.. Jo Rina jag saknar dig väldigt mycket och jag längtar sjukt mycket tills vi åker vi kommer ha så kul jag älskar dig bästavän du är en ängel <3 (A) Puss (ring mig när du kan.)

Bilder från när jag och zack åker till Eslöv.
Det var bara vi på tåget typ ;)




Zacke fixar ;)




Och nu är allt klart ;)
det blev sjukt bra från vad det var innan :)



Ja det var de ha en underbar bra dag :) <3
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0