Fredag-Lördag !

HejHej ja i fredags så hängde zack med mig hem och sen va de massa glödd med tågen så vi fick ta en jävla buss ist sen så skulle vi på bio 20 över 6 så vi hade bråttom kunde man säga sen så när vi kom hem hann vi hem om och äta sen fick vi dra direkt till lund :) och vi började med att hämta biljetterna sen stack vi till H&M och handlade en tröja till mig och en tröja till zack sen stack vi till bion och handlade popcorn och läsk sen satte vi oss i biosalongen :D och filmen va sjukt rolig vi skrattade som fan..och efter filmen så stack vi tbx till stationen och då medans vi vänta på tåget som skulle gå kl 9 så sa jag allt vad jag tycke om mitt och zacks förhållande och hur jag mådde och vad som var bra eller dålig och massa skit :/ men sen när vi kom hem så gick vi bara upp på mitt rum och snacka lite sen somnade vi typ :) underbart älskling ! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0