Göteborg..

Ja i Torsdags morse stack jag och mamma,pappa upp till göteborg till våra kusiner typ och sen så hitta vi på massa saker spela kubb och såna saker och vi satt vid datan kolla film m.m sen så hade typ zack saknat mig eller något så han ville komma upp till Göteborg och träffa mig så de gjorde han på fredagen kom han 19:22 med tåget i Göteborg så jag och min kusin Rasmus va och hämtade han sen på lördagen så skulle jag,Julia,Rasmus och Zack till Liseberg :D sjukt kul va det och ja nu e det söndag och nu sitter jag här hemma ensam och saknar zack något otroligt mycket och tyvärr så blev de inte så att jag skulle träffa han imorgon som de egentligen va sakt men skitsamma då ! <3 men nu får jag vell hitta på något men finns inget att göra :'( Kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0