Känner inte kärlek !

Jag vet fan inte vad som hänt men känns fan som om de bara blir värre och värre för varje dag som går varför måste vi bråka ? veckan började så bra Jag älskar dig okej ? fattar du inte de eller.. jag gör allt för att inte förlora dig och de känns som om vi håller på att glida ifrån varann och de e nog de värsta som kan hända mig så snälla hjälp mig zack jag kan inte fixa de själv ! vi måste få de lika bra som förr för va e de för lönt annars när man bara bråkar visst de blev ganska bra till slut idag men jag vill inte ha de så ! vi ska vell förfan kunna va vänner och inte ovänner hela tiden älskar dig vi snackar mer imon ! <3


Jag mår bara bra med dig ingen annan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0