Rina Omeragic ! <3

Rina Omeragic en bästavän för livet ! 
 
En ängel som föddes den 30 april 1996.
Vi har så sjukt mycket minnen tillsammans jag glömmer inte ett ända.
Ingen har så kul som vi,vi hitttar alltid på så sjuka saker.
Vad som än händer så ska vi hålla ihop, jag kommer aldrig svika dig gumman
jag kommer alltid finnas för dig. Du har alltid funnits för mig när allt var som svårast för mig
du hjälpte mig igenom mycket under den tiden jag inte ville finnas kvar ! TACK ! <3
Och jag minns varje gång jag träffat en kille så har du sakt nej nikita han är inte bra för dig
och jag lita inte på dig men du hade rätt varenda gång och jag ångrar mig som fan över att jag inte lyssna på dig. Men första gången du fick träffa zack så sa du till mig att han va bra för mig och de e han också nu har vi snart varit tsm i 8 månader tack rina du hjälper mig genom livet..du får mig att fatta rätt beslut.
Vi har varit bästa vänner sen första klass..början på 7:an förstördes allt ! vi gled ifrån varann och det va som om vi inte kände varandra längre allt vi hade va borta vi sa bara hej i korridoren och inget annat fast tillslut stod ingen av oss ut längre vi båda ville hitta tillbaka och de gjorde vi och de är jag så otroligt glad över!
Vi behöver inte va med varandra hela tiden för vi vet att vi är bästa vänner och vi kan lita på varann. 
Men varje gång vi är så har vi så otroligt kul som min "vem där teater" hahaha så sjukt kul hade vi ! 
Norge-resan haha de är ett stort jävla minne fyfan vad kul de va då när vi stannade och åt så va de massa is där nere och så skulle vi va lika coola som killarna och visa att vi också kunde komma ner så va de halt som fan ner för den branta backen så vi kunde inte stanna sen flyger vi rakt ner i full fart och hamnar i de jävla isvattnet och blir helt jävla blöta om fötterna och benen så vi skulle försöka ta oss upp och då halkar vi i backen och får fullt med lera på oss så de va bara att byta om :D hahaha jävla klantiga e vi  men underbart kul va de ! <3
och minnen på ysta strand underbart <3 
Du är min ängel utan vingar och jag älskar dig för den du är utan dig är jag bara en av miljoner.
Rina jag älskar dig ! <3

SISTERS FOR LIFE !
We Don't cry, We Just Say Fuck You And Smile !





Rina Omeragic(L)Nikita Holmquist=Föralltid vi !
Baby vi har varit bästa vänner i 8½ år ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0