Skolan..

Ja nu sitter man i skolan och har jättetråkigt håller på med ett författararbete och hittar ingen mer fakta om de och är verkligen sjukt trött och hungrig och så är cafeterian stängd för niorna håller på med någon jävla konsert och gick upp kl 5 i morse för att jag trodde att jag var gravid och sen kunde jag inte somna om så jag tog tåget vid 6 tiden sen stack jag hem till zack och kröp ner i hans säng underbart mysigt ! och nu sitter jag här och längtar tills ikväll (kl 18:00) och tills i morgon för ikväll är det repetitioner med dansen + att vi ska öva i våra scenkläder !! och sen i morgon så blir det att sova hos zack mysigt mysigt.. men nu får jag vell fortsätta lite med mitt jävla författararbete Hejjdå :D <3

Får bli en bild på mig och zack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0