Tråkig dag som fan !

Ja onsdag tråkigaste dagen tror jag allt har i stort sett varit skit idag ! förlåt för att jag inte e perfekt men alla kan ju inte älska varann.. och sen har de vell varit lite skit mellan mig och zack också tyvärr allt som varit så bra mellan oss Måndag-Tisdag men jaja tyvärr blir de väl så..och just nu sitter jag här i soffan och kollar bio till mig och zack på fredag längtar som fan bara han inte får något jävla förhinder och säger att han inte kan ! :( men nu ska jag snart sova ska bara ringa zack först ! :) Hejjdå!

FÖRLÅT IFALL JAG FÖRSTÖR DITT LIV OCH ALLT FÖR DIG !! :'(



Hoppas alltid de kommer va vi ! varför ska vi ha de såhär när vi vet att vi kan göra de perfekt ist för att bråka ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0