5 Augusti

idag blev man väckt av rina sån jävla damp jag fick på henne :o har aldrig varit med om något värre..haha hon trycker upp godis i ansiktet och springer runt och välter ner allt asså de känndes fan som om man hade en jävla mamut här som hade fått ett psykfall :o men iaf så lyckades hon få upp mig vid 12 :o men egentligen så skulle jag sovit till 4 som jag önskade att jag hade fått men nej inte när man e med rina då får man gå upp vid 8 men nu va hon snäll hade hon väckt mig vid 8 vet jag inte vad jag hade gjort asså :o.. men ja och jag är fortfarande lite sur för att jag inte fick sova :( men jaja sånt e livet..  Jag hatar dig rina..de va de jag ville säga puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0