Du <3

Jag älskade när du satt där och söng för mig med din underbara fina röst och verkligen visade att du brydde dig om mig och älskade mig ! Men antar att de inte blir så längre..jag vet vilken jävla idiot jag är och jag vet att jag gör fel hela tiden men kan inte hjälpa de men du ska vet att jag va glad hela tiden verkligen superglad och superlycklig så du anar inte varje sekund och minut som du kollar mig i ögonen så förstår jag verkligen att jag e speciell för dig ! dem andra skiter jag i vad dem tycker men jag vet att du e stolt över mig och att du inte bryr dig ett piss om vad folk tycker om mig de e stort väldigt stort..liksom de brukar vara så här..om en berättar för en annan att jag e en hora tex ja då tror personen på de utan att kolla med mig först men sån är inte du..du känner mig du vet att jag inte e något av de..tack för att du e annorlunda och inte som alla andra de gillas..men nu vet jag inte om vi ses mera..något jag önskar mer än allt annat. Tack! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0