...

Ja har tyvärr inte skrivit så mycket..har inte haft så mycket tid eller tid och tid har knappt orkat har bara sovit hela dagarna..hinner fan knappt gå upp fören jag ska sova igen..men jaja så kan de ju va så hade tänkt packa lite för ska till Frida på fredag förmiddag och lämna sakerna och fixa mig så ska jag ju sova där..och så åker jag hem på söndag för vi ska på hlm festivalen Fredag och Lördag men de kan ju bli skojj jag tar ju såklart med mig systemkameran och datan. De jag mest längtar till är att få träffa Frida har inte snackat med henne på as länge..så måste verkligen träffa och snacka med henne men jaja de va vell de jag hade och säga puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0