Fattar inte ?

Nej jag fattar verkligen inte vad de e som händer kan inte sova nu förtiden :o
Jag hade somnat så skönt..och drömmde underbara drömmar om dig..det hemska är att vakna upp ur drömmen och inse att den inte e sann.. Jag sov verkligen helt underbart de känndes som om du låg och höll om mig och aldrig släppa taget om mig som du lovade mig ! Sen efter kanske två timmar efter vaknar jag ja nu vid 1 vaknade jag..och fattar inte vad som händer.. ställer frågan till mig själv VAFAN är det som händer med mig..alla i familjen klagar på att jag blir samalare men jag äter ju som jag brukar :o jag märker inte att jag blir samalre jo igår förstod jag lite och upptäkte innan jag skulle dra till makee att när jag skulle ta på min ring på mitt finger så va den jättestor asså den brukade sitta helt perfekt innan..eller e de bara jag som inbillar mig. Vi får se hur de blir!
du vet om att jag önskade att du va här..du hade iaf fått mig le igen och fått mig somna om lika skönt som jag sov och lika underbart som jag drömmde om dig ! pusshejj !






Det va oss jag drömde om och ingen annan..
Drömmen va nog den mest fantastiska drömmen i hela mitt liv!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0