Finns de ingen som kan förstå?

Ja ni som vill läsa..ni läser men nu måste jag bara skriva ut min känslor..men kommentera inte något dumt skit i att läsa då ist !

Jag mår väldigt väldigt dåligt och det vet nog många av er att jag gör. Men de finns ingen som förstår ingen fattar vad jag menar har legat i sängen nu kanske en timme och bara skakat av gråt de e inte den tjejen jag vill va ! :'(
Jag har varit med om mycket skit i mitt liv som jag verkligen försöker glömma men de e inte så lätt de är de verkligen inte varje liten sak som man gör så kommer allt upp i huvudet..Jag önskade att någon där ute kunde förstå mig på riktigt kunna komma hem till mig mitt i natten och verkligen snacka ut och fatta att personen förstår mig på rätt sett.. och alla ni som säger att de blir bra igen tyvärr jag vill de mer än något annat men så kommer de inte bli..skiten fortsätter jag e tvugen att leva vidare..Under en tid så skadade jag mig själv..behöver inte ta upp var och hur och sånt här men jag mådde så pass dåligt så att jag va tvugen att ta ut ilskan på någon ville bara försvinna mer än något annat de vill jag ju nu med ! Men då va de hemskt varje kväll satt jag och skadade mig allvarligt och jag ångrar mig än idag men de är inte så lätt när man knappt vet var man ska ta vägen bara går runt i en cirkel och får panik och känner att man inte hittar någon lösning och bara trillar ihop på golvet av gråt och hoppas på att någon ska komma och göra allt bra igen..men tyvärr så sa jag inte hur jag mådde jag ville inte att folk skulle lägga ner sin tid på mig..som dem kanske inte hade gjort heller så varje dag kom jag med ett leende på läpparna och försökte vara glad och låtsas att hela mitt liv va perfekt men de va de verkligen inte det är de inte ens än idag tyvärr.. Jag va glad utanpå men innuti orkade jag knappt en enkel fucking dag !
Kan inte förstå varför jag ? ingen är värd detta ! alla gånger jag försökt försvinna från världen och fortsätta min resa uppåt men har aldrig lyckats ! Jag vill va flickan jag vill va personen jag va innan folk säger att dem gillar mig precis som jag är men ni ska veta de är inte jag de e någon helt annan sóm jag bara spelar för jag har inte hittat tbx till den jag var ! Den lilla bruden som aldrig tog någon skit ! var tog hon vägen ? som sagt jag vill inte ha de såhär längre jag orkar inte.. Jag förstör allt..jag förstörde för en underbar person eller förstörde och förstörde gjorde inte ha glad på något sett.. skitsamma de e vell bara att vänta och se hur de blir ! :'(
.. Kan verkligen inte sova!!!  Får bara ångest hela tiden..panik för allt varje gång innan jag ska försöka somna så kan jag inte tänka på något annat än allt skit som hänt mig !! :'(
antar att jag får sitta här vaken varje kväll/natt och vänta ! puss!!!


Kommentarer
Postat av: maria

Riktigt bra och personlig blogg, vet exakt hur du känner dig. Stå på dig livet är värt att leva om man ser det ljusa framför sig (:

2011-08-11 @ 17:48:53
URL: http://mariajakob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0