HässleholmsFestivalen :D

Ja då va de bestämmt att man drar till hlm festivalen fredag och lördag och sover båda dagarna hemma hos frida :D underbart.. och nu ska jag bara ha kul inget annat bara ha kul med dem som fan haha jag och frida har redan planerat lite hur vi ska göra de  kul :D Men ja de kommer nog bli super kul hoppas jag..få komma ut lite och verkligen försöka känna lycka som jag hoppas kommer gå sen efter festivalerna så ska jag och frida sitta vid datan typ hela natten kanske..och hitta på lite skoj och flumma oss med vet inte vilka som ska sova där men då blir de nog sjukt kul med alla :D men nu är de bara att längta tills man får träffa alla underbara tjejerna som man har saknat så otroligt mycket :) <3 



Hoppas de blir en rolig kväll med tjejerna <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kommer säkert ha kul , hitta en ny kille !

2011-08-08 @ 15:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0