Ingen Rubrik !

Ja  som sagt jag har inte varit vid datan på typ 2 dagar eftersom jag har varit hos Frida och på hlm festivalen mycket trevligt och rolig efterfest efter haha :) men iaf jag ska försöka hinna med detta men nu har jag skolan och dansen att tänka på så.. men ja vi fotade en massa också så ska lägga in bilderna när jag orkar haha är så jävla trött nu vill bara lägga mig i sängen och sova. Jag tror jag ska möblera om mitt rum med men nu får jag vell gå ner till mina kära föräldrar och va lite social med dem puss puss !

Kommentarer
Postat av: Anonym

när du säger efterfest så fattar man att det är efter så man behöver inte säga efterfest efter

2011-08-14 @ 20:21:24
Postat av: angelica

hej, jag har en fråga vad tycker du om andra bloggare som kissie ? :)

2011-08-15 @ 01:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0