Sorg & Rädsla !

Att känna sorg och rädsla är nog den hemskaste känslan någonsin! Att känna att man knappt vågar gå utanför dörren..för att man är rädd att något ska hända..något som kommer vara värre än allt de andra..att tänka att mitt liv kanske slutar idag. Jag har aldrig valt att må såhär jag har inte bett om att råka illa ut..Det är något man får leva med..Om gud nu ville att jag skulle leva varför gjorde han då så attt jag fick skit och bara vill försvinna.
Jag har legat här i min säng länge och funderat på livet varför jag inte kommer bli lycklig igen..jag tror jag vet varför nu men de behöver jag inte ta här.. Fattar inte varför världen ska vara så jävla orättvisst..visst de e inte bara jag som har de svårt jag vet jag har vissa vänner som också mår skit som har blivit misshandlade hela sitt liv ovh jag vet hur dem känner sig ! så jag skriver inte detta för att alla ska tycka synd om mig för jag vet hur svårt de är att försöka leva vidare med den känslan för alla bilder  kommer upp i huvudet vad man än gör man minns händelsen så väl så de e sjukt.. :'(

Den bortglömda ängeln Kommer kanske aldrig hitta tillbaka !



Igga bilden !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet att du inte älskar zack längre , så bara hitta en ny

2011-08-08 @ 19:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0