Till alla mina fina änglar där uppe som jag saknar otroligt mycket!

Vi har fått ett liv för att leva de fullt ut ta vara på de innan allting tar slut. Efter ett ögonblick kan dem du älskar vara borta, nu för tiden sker de dödsfall alldeles för ofta. Jag börjar bli rädd över hur livet ser ut idag, nu för tiden är det bara minnen som finns kvar. Håll hårt i dina nära innan det är försent för dagen kommer när du får prata till en gravsten. Jag vet hur de känns att älska och sakna när man ber på allt att ängeln kunde flyga tillbaka. Livet är orättvist och alldels för kort men våra änglar finns där fast dem är långt bort. Jag tror att dem ser oss och jag tror att dem hör oss och stöttar oss i de val som vi gör. Tänk hur många som har lämnat världen för tidigt..tänk hur många anhöriga som har lidit. Förmycket olyckor har tagit människors liv..för att man råkar vara på fel ställe vid fel tid. För mycket våld,droger och krimminalitet och det är förmånga som blundar för denna verklighet..och jag förstår mig inte på sveriges rättsystem. Stå för den du är.. allt blir vad du gör de till.. men tänk efter det är aldrig värt att ta någons liv.

Så tänd ett ljus för alla dem som har gått bort!

Våra änglar som i himmeln vakar över oss!

Ta vara på ditt liv och allting som du fått för
alla vi vet att livet är för kort !


Ni vet att jag saknar er och jag hoppas att ni ändå finns kvar där upp någonstans och väntar på mig..Gud tog tillbaka er alldels förtidigt. Jag va inte redo att ta förväl av er så tidigt !
Det som hänt er är något jag aldrig kommer kunna förstå..det hände bara på ett ögonblick helt obegripligt!
Jag älskar er av hela mitt hjärta glöm aldrig de ! <3


Kommentarer
Postat av: Delicia

Visst är det tråkigt när ens älskade lämnar oss på tok för tidigt Universum har väll något viktigare för dem att göra sen får vi på jorden underbara skyddsänglar <3

2011-08-02 @ 20:18:32
URL: http://enkampomattandas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0