Tobias Karlsson <3

Tobias Karlsson en vän för livet en underbar person som alltid finns där när man behöver honom en person som verkligen visar att han bryr sig, du är som en bror för mig !
varje gång vi chattar och snackar och allt så gör du mig alltid så glad..
varje gång jag har varit deppig och nere och typ inte pallar något så hjälper du mig upp..du hjälper mig att gå den långa vägen som jag aldrig skulle klara gå utan dig ! ett stort tack till dig för att du verkligen hjälper mig upp varje gång jag ramlar eller känner mig osäker. Vi har inte träffats på riktigt men ändå så gör du mig hel du är en älskad vän ! och jag hoppas vi ses någon gång i framtiden för du är nog den snällaste människan på jorden !
är så otroligt glad varje gång du hjälper mig stanna varje gång jag vill försvinna.
mitt liv har inte varit lätt men allt börjar bli bra jag börjar trivas i skolan och du gör mig alltid så glad du får mig börja älska livet.. som jag en gång hatade mest av allt jag tyckte livet var världelöst inte värt att leva och allt !
men du får mig att gå vidare att börja se frammåt och inte tänka bakåt !
du är en person som jag aldrig kommer glömma..aldrig någonsin!
du berättar hur värdefull jag är och du får mig börja älska hela mig för en ända gång i hela mitt liv.
så känner jag mig vacker och betydelsefull.
du hjälpe mig upp och tog tillbaka min glädje !
Du har fått mig att börja tro på livet !
tobias första gången vi började snacka så trodde jag att du skulle va som alla andra idioter men jag märkte snabbt att det verkligen inte va så..du va speciell du brydde dig.. du bad mig inte äns visa något i cam som alla dem andra idioterna.. för det ända du ville se va mitt ansikte inget annat.. och du började berätta att jag behövdes här på jorden !
Tack en gång till för att du verkligen gör mig hel igen !
du är en underbar och älskad vän och jag kommer aldrig glömma bort dig Tobias Karlsson
som fick mig börja tro på livet och fick mig att våga leva vidare ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0