Underbara du..

ja i tisdags så stack jag hem till rina efter skolan.. mycket trevligt!
och vi hade riktigt roligt som vanligt.. och sen hade vi en liten mini piknik kan man säga haha vi satt och tjockade oss med chips och coca cola och vi spelade även lite kort också..och skrattade som fan !
sen så ja gick vi mest runt och snackade och kollade på när några spelade fotboll.
En underbar dag iaf och mycket trams och många skratt hihi älskar dig så jävla mycket gumman !
en underbar vän som har stöttat mig i 9 år snart.. som har tröstat mig varje gång och som verkligen bryr sig och skyddar mig över hela sitt hjärta du är älskad gumman glöm aldrig de !! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0