Ingen rubrik!

Det är bara här jag kan skriva ut vad jag vill och tycka vad jag vill..this is my place här kan jag skriva om allt jag kan berätta allt och verkligen få ut allt jag vill få ut och innan jag börjar så ni som ska kommentera något onödigt om ni nu inte tycker detta e rätt eller så..så skit i att läsa min blogg för här gör jag som jag vill detta är min plats så passar de inte så dra ! och detta skriver jag för att jag måste få skriva ut allt !

Varför ska man behöva gråta varje kväll..alltid innan jag somnar så tänker jag på allt hemskt som hänt. Det är liksom inte så lätt att sluta tänka på det är liksom något man bara har kvar i huvudet som man aldrig kan glömma. 
Jag har börjar bli mig själv igen..jag försöker vara glad och lycklig men ibland får jag även spela. Jag försöker leva livet och tänka positivt och frammåt men som sagt de är verkligen inte lätt.. Ibland önskar jag bara att jag kan komma till en helt ny värld nya människor ny miljö allt nytt börja om på ett helt nytt liv liksom glömma allt som var !
Jag har försökt länge att försöka glömma allt men det går inte det får ta sin tid. 
jag vet folk som skojjar om hemska saker som hänt och händer..men jag ska berätta för er om ni hade varit med om dem hemska sakerna så hade ni inte skrattat åt de eller skojjat om de ! Men de är något ni aldrig förstår om ni aldrig kommer vara med om de ! Jag tycker bara de är så lågt mot dem som verkligen är utsatta.. 
Jag har precis sett en film som påminner väldigt mycket om mig.. Och jag grät verkligen när jag såg den jag tänkte bara på allt som hänt och händer.. 
Jag minns en gång i mitt liv då jag mådde som sämst. 
Ibland skadade jag mig själv och ville bara bort här ifrån.. 
men man vågade aldrig man visste inte var man hamnade man visste inte hur saker skulle bli.. 
och idag är jag glad att jag inte lyckades även om jag ville de mest av allt då.. 
så är jag faktist väldigt glad att jag inte lyckades och jag hoppas verkligen inte att jag kommer må så jävla dåligt som jag gjorde de..hade ni bytt liv med mig så hade ni förstått nu ni som läser kanske bara tycker detta är löjligt men om ni skulle varit mig så skulle ni inte tycka de jag lovar !
Varje kväll ställer jag samma fråga till mig själv när ska tårarna ta slut ?
men de gör dem nog aldrig.
Jag vill vara glad,glad på riktigt utan att behöva spela jag vill ha riktiga känslor jag vill bli älskad av dig på rätt sätt de är så mycket som jag önskat och bett om men ändå aldrig fått.. 
När ska jag bli glad på riktigt vara lycklig över att vakna en ny underbar dag med ett leende på läpparna.. 
leendet kommer fram när jag går ner från trappan går in till mamma och e första hon säger är "oh vad fin du är" men jag vet inte om jag e glad på riktigt och tänker efter om jag verkligen e så fin som hon säger nej istället går jag upp på mitt rum igen och kollar mig i spegeln och kollar på mig och ska se om jag duger. 
Jag vill att folk ska älska mig för den jag är 
och vara stolt över mig för att jag verkligen är som jag är!

tror jag ska försöka sova nu om de nu kommer gå.. puss!

Kommentarer
Postat av: emelie davidsson

fin blogg !! ;)

2011-08-18 @ 14:48:44
URL: http://cheyenisthlm.blogg.se/
Postat av: olivia

sv: hehe taaaaaack vad glad jag blir asså!!! :D

härligt att höra, jo bara bra här !

vad händer hos dig då? <3

2011-08-18 @ 23:18:47
URL: http://wearnicewords.blogg.se/
Postat av: olivia

hehe okej, ja ser på teve pratar med min kille och svarar kommentarer :D <3

2011-08-18 @ 23:25:08
URL: http://wearnicewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0