23 December

Dagen började med att jag skulle gå upp ganska tidigt typ 9-halv 10 är så sjukt morgontrött och då skulle jag upp fixa mig sen iväg och hjälpa mamma på jobbet men det var väl chill där i början iaf haha sen så blev det en aning stressigt.. men det funkade.. vi skulle egentligen jobba till klockan 6 men det slapp vi eftersom vi skulle fira jul hos mormor klockan 5 och gick bara och väntade på att min älskade fina unge skulle komma världens finaste kusin Milian jag älskar dig gubben kommer alltid vara vid din sida hela vägen och under tiden du växer upp.. du är som min lillebror så syster kommer alltid finnas här och älskade moster kom med ju och morbror alex sen åt vi och sånt som vanligt sen blev lilla Milian trött så vi fick snabba på med tomten :) det är första gången lillen firar jul och ser sin första tomte han älskade sina paket iaf så det var ju bra men sen gick jag och moster camilla in och la han i sängen och sjöng för han så han kunde somna :) Och nu ligger jag i sängen och orkar verkligen ingenting. Imorgon är det JULAFTON och då ska vi fira med pappas sida så jag skriver mer då puss puss och GOD JUL! <3

Bilder från idag














Moster och Morbror <3 







Finns inget underbarare än du älskade Milian<3

Kommentarer
Postat av: adina nilsson

GOD JUL :D

2011-12-25 @ 16:19:23
URL: http://adinarebecka.blogg.se/
Postat av: Sara

åh så söt liten unge!

2011-12-27 @ 22:33:31
URL: http://cornwall.blogg.se/
Postat av: camilla

Åhh vilken fin blogg du har Nikita!Hoppas ni får det supermysigt i Egypten- förtjänar ni :=)

Puss Camilla & Milian

2011-12-28 @ 19:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0