30 December

Hejsan alla underbara männsikor.. ja snart är det ett nytt år igen hejdå 2011 och hej 2012. 
Imorgon är det äntligen nyårsafton och den ska tillbringas med en massa härliga människor hemma hos pontus ;) 
och just nu sitter jag och zackepacke och ska lana lite mest för att vi e jävligt osociala så vi får väl se hur denna kvällen blir men det blir nog perfekt. Idag har jag och zack varit och kollat på när Elias Andersson spelade fotboll i Qpoolen trevlig trevligt och där mötte jag även Frida Rosenkvist och alla dem. Sen gick jag och zack och solade och det var riktigt skönt längtar bara till Egypten nu<3. Har inte så mycket mer att säga skriver kanske mer senare ikväll och imorgon om jag hinner innan vi ska dra till pontus men nu måste jag sticka så ha det så super bra och gott nytt år på er alla ;) pusss pusss <3 

Bilder från när vi solade! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0