A BIG PROBLEM!!

Just nu sitter mamma och försöker få ut mitt hår det är verkligen kaos ska lägga ut bilder snart efter jag skrivit detta inlägget. Jag kan börja med hur dagen har varit haha ja det har väl varit som vanligt, samma gammla vanliga som alltid upp tidigt,fixa sig och vidare med tåget till skolan fyfan vad drygt säger jag bara, men snart är det äntligen över och det jag längtar mest till är nog Julafton, Nyår och EGYPTEN!!! :D tänker på hur underbara dessa veckorna under lovet kommer att bli och det bästa av allt man åker ju dit med världens bästa Rina Omeragic en syster och en älskad vän man aldrig glömmer det kan jag lova.<3 
Idag efter skolan har jag inte gjort speciellt mycket suttit framför brasan och kelat och busat med min älskade hund :D sen har jag bara latat mig framför TV:en. Vet inte vad jag mer ska säga än att mitt hår e kaos haha kommer få sitta här i timmar känns de som men det kommer vara otroligt skönt när det är normalt igen eller vad man ska säga ;) Men nu ska jag nog sitta lite vid datan och spela något sen ska jag sova.. puss puss skriver imorgon! 


Bild 1

FYFAN, HEMSKT!! 


Bild 2




Bild 3



ÄNTLIGEN!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0