EGYPTEN HÄR KOMMER VI !!!!

Tjosan Hoppsan alla glada människor om ingen annan är det så vet jag två som är det ;) haha kolla hennes blogg om ni har lust http://rinic.blogg.se eftesom vi ska till fucking älskade EGYPTEN som vi bokade innan idag.
Förlåt föresten att jag inte har skrivit och det är för att det har varit väldigt mycket med julen och massa saker men nu kommer jag igång igen kan ni ge er fan på. Sitter hemma hos Rina nu och pratar om ja ni vet och om hur många dagar det är kvar och om exakt 13 dagar sitter vi hemma hos mig och väntar på att vi ska gå till stationen och ta tåget vid 1 tiden på natten och är framme på köpenhamns flygplats kastrup 01:54 och då ska vi sitta där i typ 5 timmar och vänta på flyget som ska gå vid klockan 7 på morgonen men jag och rina har redan planerat vad vi kan hitta på hela den natten :) ja och det tar ungefär 5 timmar att flyga men det är chill kommer nog sova hela flygresan eller lyssna på musik eller något hittar vi väl på :) är bara så sjukt glad att få åka med sin bästa vän som man har längtat efter sen man va 7 år och då fick vi typ bara åka till malmö och lund och sånt med våra föräldrar men nu ska vi äntligen till Egypten kan fan inte fatta det men glada små flickor här ja och kommer nog vara det länge.. Nu ska vi snart gå och käka något tror jag sen ska vi fixa rinas kläder till egypten eftersom vi är hos henne så lika bra att vi fixar det för annars kommer det aldrig bli gjort det kan jag lova haha älskar dig gumman! <3 
men nu ska jag sticka men hörs imorgon kanske eller senare ikväll vi får se puss puss ;) 

Här kommer bilder från hotellet vi ska bo på och området och en film som visar lite mer!







Det är bara att fortsätta längta och hoppas på att tiden ska gå snabbare!<3

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

Jag har precis hittat ett fantastisk sätt att tjäna pengar som stor eller liten bloggare. Jag har själv tjänat ca: 500 kronor på en dag, kolla in på mitt tips/knep här:



http://fotokobran.se/2011/december/ett-grymt-satt-att-tjana-pengar-pa.html#comment



Och om du mot förmodan inte vill ha såna här fantastiska tips ber jag om ursäkt! :)



kram - fotokobran.se

2011-12-27 @ 14:56:22
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Johanna

Hoppas du haft en bra dag! :)

2011-12-27 @ 21:17:16
URL: http://johannaabrahamsson.devote.se/
Postat av: karin :]

åhh! Egypten är så underbart!!

2011-12-28 @ 21:36:42
URL: http://karinwingqvist.webblogg.se/
Postat av: sara

Åker ni helt själva?. Hur länge stannar ni?

Berätta gärna lite! :)

2012-01-01 @ 03:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0