Lördag 10/12 Mysdag

Dagen började med att jag skulle upp ganska tidigt för att hjälpa mamma på jobbet..och det är verkligen värt det på en och en halv dag har jag tjänat 800 kr så det är nice nice idag slutade vi två och zack kom in på jobbet och va där tills vi slutade sen gick vi hem och gjorde inte så mycket vi låg i soffan och kollade på TV sen hade pappa gjort mat till oss. Efter de satte jag och zack igång att fixa lite mums mums till imorgon så vi har gjort knäck och julkola det var verkligen lyckat och sjukt gott med. Imorgon ska vi ha gäster dem kommer vid 3 tiden, vi ska fira pappsen så grattis grattis pappa. Är lite sur på mina föräldrar just nu är så trött på dem så tror de blir ligga kolla film på rummet med zack och en massa gottis ;) chips, dippa  och chillinötter och får verkligen inte glömma julmusten så sjukt gott.. Men nu ska jag inte snacka så mycket mer men här kommer lite bilder från mitt och zacks mästerverk och lite bilder på julfika puss puss ska försöka hinna skriva imorgon ha det superduper bra!!! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0