Måndag 5/12

Dagen började med att man vaknar av att en viss person (zack) som puttar på mig att jag ska vakna men smäller till han och drar täcket över huvudet och ber han sluta fast han ger sig så klart inte som vanligt men men så kan det va sen gick vi upp och åt frukost och efter de gick vi till stationen och tog tåget till hässleholm sen snabbt hem och fixa sig hemma hos zack och vidare till skolan efter det. Skolan var väl helt okej lite dryg eftersom jag mådde sjukt dåligt och hade jätteont i knäet men det glädjer mig att jag fick sluta klockan två istället för halv 3 eller något vet inte hur länge vi går på måndagar men skit i de..så jag tog bussen till hässleholms station och tog tåget sen hem,äta,fixa alla scen kläder och iväg till genrep med dansen som varade från 4 till 7:30 så nu är jag ganska säker på att jag kommer klara danserna men vi får väl se hur det går. Efter hela repet så stack jag och rina hem till mig och bakade pepparkakor haha dem blev sjukt lyckade det kan jag lova ;) Efter de kollade vi resor till Egypten som det blir förmodligen om allt blir som planerat så det är något man verkligen längtar till. Mamma sa att vi ska boka om några dagar  när priserna blir lägre så det är bara att vänta. Imorgon klockan 7:30 ska vi vara på medborgarhuset då ska vi samlas och börja fixa oss inför första föreställningen pallar verkligen inte gå upp så tidigt det är fan sjukt men det är bara att kämpa sig upp sen är vi klara vid halv 12 eller 12 kanske och då ska jag med rina hem och hämta hennes plånbok sen ska vi ner till stan och shoppa lite och sen ska jag nog hem snabbt där zack kommer sitta och vänta eftersom han ska se föreställningen som är imorgon kväll :) Men nu borde jag nog snart sova eftersom rina redan har somnat här bredvid mig tror jag.. Jag vet att jag inte har bloggat så mycket eftersom jag har så jävla mycket i skolan men ska försöka så mycket jag bara hinner har även väldigt mycket med dansen och träning men gör så gott jag kan.. så ska nog blogga imorgon igen puss och kram vi hörs darlings ;)<3 

Bilder från vårt pepparkaksverk och genrepet med dansen idag!

Det blev väldigt cp detta men orkar inte rätt till de är sjukt trött och måste orka med dagen imorgon men bild 1 är från dansen och bild 2 är från pepparkakssakerna som ni säkert förstår nä fan vad jag bablar puss puss måste sova nu ha det super!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0