Onsdag 7/12

Dagen idag är nästan likadan som igår man gick upp halv 7 typ sen stack zack hem eller till skolan och jag gick och la mig igen och var jättesjuk men de bättrades när jag stack till dansen och började förbereda mig för föreställningen som snart skulle börja. Sen hade vi två föreställningar sen den sisat i slutet när vi skulle gå av scenen så blev rina överlycklig för att de var över och då hoppade hon rakt upp i en slags betongbjälk fyfan säger jag bara så hon trillade ihop och sen la vi is och massa på henne men vi skulle ändå åka in och kolla de sa vår tränare så ja ringde till pappa och sen åkte vi till kärråkra och kollade upp de och sen så behöver jag inte säga mer, mer än att jag hoppas verkligen inte du har fått hjärnskakning gumman. Efter de så hämtade rinas pappa henne vid torget ungefär och sen bad hon om förlåtelse men sötnos du ska veta att de behöver du inte jag gör allt för dig syster även om de blir lite såtjaffs i bland så älskar jag dig och kommer alltid vara här och hjälpa dig med allt du behöver hjälp med glöm aldrig det..finns alltid här vad de än är älska de syster och bästavän och framför allt så är du min tvillningsjäl och jag älskar dig mer än något annat på hela jorden!puss och kram Nikita <3



Tillsammans klarar vi allt!

Kommentarer
Postat av: rina

aw tack gumman, du betyder så jääävla mycket för mig! älskar dig! <3 jag mår mycket bättre nu men ja, jag fick en liten hjärnskakning men jag mår mycket bättre. :) tack gode gud att jag aldrig spydde hahah. :P



nemen ville bara säga att jag älskar dig jätte mycket bästi och att du betyder så sjukt mycket för mig! <3

puss!

2011-12-10 @ 21:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0