Söndag 11/12

Hejsan Hoppsan! 

Idag har dagen varit helt okej. Vi firade pappa så hela släckten kom trevlig trevlig! och så var jag såklart tvungen att städa mitt rum som såg hemskt ut saker överallt men det löste sig blev faktist väldigt mysigt när det var klart. Har inte så mycket mer att säga än att vi ska snart ner och kolla film med mamma och pappa för zack e ju också här.. Vi ska se på Åsa-Nisse tror jag haha för pappa fick den idag och så ska vi bara ligga och mysa och inte göra så mycket mer idag och imorgon är det skola.. hmm :/ inte så förtjust i det precis men måste gå antar jag och på kvällen ska vi ha föreställning igen tror jag om jag inte minns fel måste kolla upp det och så skulle vi egentligen ha lucia för föräldrarna i skolan men de skiter fan jag i pallar inte med de det suger ändå inga bra låtar typ och vi fick inte välja någonting så fuck de... nä nu får jag väl gå ner så alla blir nöjda men ha det så super bra så hörs vi kram kram!! 

Bild på mitt fina nystädade rum puss ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0