Super mysig helg !!

Zack har varit här hela helgen och det har verkligen varit underbart kul känns alltid bra att ha han nära mig <3 
älskar dig söta unge.. Vi har mest latat oss hihi fast igår (Lördag) så vid halv 3 stack vi med mamma till burlöv center och shoppade :) sen hem och slänga sig på soffan. Zack du gör min dag värd att leva. Och idag är det söndag och det gillas inte alls för imorgon är de skola och jag e så sjukt skoltrött vill bara slippa behöva gå upp övertidigt varje morgon för att man ska till en jävla skola.. hade hellre velat morgna mig med den man älskar bara ligga och se på när den man älskar sover men vafan man kan inte få allt man önskar! <3 
nu ikväll har jag och zack precis öppnat julklappar från varann eftersom han ska iväg över jul så ska han till Stockholm så de fick bli nu :) kommer lite bilder på de.. pusspuss vi hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0