<3

Ja då var man i Göteborg från Tisdag - Torsdag mycket trevligt.. och sen åkte vi till skåne med dem och nu sitter man här och väntar på att man ska äta och igår så ville  zack att jag skulle komma till han men jag kunde inte eftersom dem va här så då sa jag att han kunde komma imorgon ist för att jag var jättetrött..sen efter någon timme efter kommer han in påmitt rum och överraskar mig med ett digestivechoklad mycket mysigt och jag som älskar digestivechocklad :D så sa han att han skulle köpa röda roser med men han hade inte råd haha så sjukt sött han e underbar <3 men jaja och sen bråkade vi lite och då började han säga hur mycket han uppskattade mig och de va sjukt fint så då grät man nästan :) puss på dig älskade zack ! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0