5 Juli.

Ja jag vet att ni vill att jag ska lägga in bilderna från spanien men jag sitter vid en annan data just nu men ska försöka hinna lägga in dem ikväll. Har inte haft så mycket tid att sitta vid datan..Men iaf min dag har bestått av att jag kom hem från zack va hemma vid halv 12 typ sen så har jag duschat och fixat mig sen stack jag ut och träffade Markus så vi snackade om allt möjligt. Sen kom jag hem och så körde jag och pappa och handlade sen när pappa ska smälla ner bakluckan så kommer den rakt i mitt huvud och hans kommentar blir " oj stod du där jag såg dig inte"
nä tack för den..inte äns ett ända förlåt jättesnällt..Men iaf nu ska jag äta lite och kolla film. Kanske sticker ut ikväll och hittar på något. Ha de bra vi hörs !! :)

Får bli knasbild på mig den ända jag hade från resan på denna datan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0