...

Vill bara att allt ska vara bra mellan oss ! vill att de ska funka som de faktist gör nu men vi har börjat bråka mer som jag verkligen inte vill att vi ska göra :(
önska att allt kunde funka precis som jag vill men så kommer de ju aldrig bli tyvärr du vet att jag älskar dig och jag hoppas du älskar mig med för den jag är.. jag vill kunna lita på dig vilket jag verkligen försöker göra..jag tänker hela tiden på dig vad du gör just nu om du kanske tänker på mig om du snackar om mig.. men de tror jag inte du är inte den typen av människa men jag vill bara att du ska vara stolt över mig för den jag är och inte skämmas över din egen tjej ! jag vill bli älskad för den jag är..jag vill att du ska vara stolt över att du har mig..
och jag hoppas du e de med ! puss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0