INGEN RUBRIK !

Jag klarar inte av det hur är man stark?
Det finns inget facit på livet man önskar sig något, men ta inget för givet.
Hur kan man lita på världen idag ? för allt som jag hör det är lögner var dag
och jag vet inte var jag ska ta vägen.. för alla jag älskat dem sviker mig jämt.
Om ni klagar på mig för att jag är så deppig så byt liv med mig så får ni se  om de e så lätt.
Man önskar att någon kunde se..
Jag jag kan vara omringad av tusen men ändå känner jag mig ensam.
Men alla tror att man är lycklig men då känner ni inte mig.
utanpå så skrattar jag och låtsas ha kul men jag har inte kul för de ända som finns inom mig är sorg som vill bli till glädje!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0