Kärlek..

Jag vill kunna må bra jag vill verkligen se att du älskar mig men jag ser inte de du kanske inte är stolt över mig för den jag är.. vad vet jag men du sa att vi skulle hålla ihop föralltid men nu känns de som om de inte blir som vi lovade varann för någon timme sen sa du att du inte ville ha mig kvar men du kan ändå inte släppa mig berätta hur du vill ha de.. jag älskar dig men det är inte så lätt om jag hela tiden får reda på saker som inte alls är sant aom du sagt de.. men jag litar på dig och de vet du ! det e bara att hålla ihop var något som vi lovade varann och nu vet jag att de nog inte blir så.. tack för allt (L) 



Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga ut bilderna från spanien? :)

2011-07-05 @ 14:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0