varför ska man leva?

De finns säkert många där ute som älskar livet men då har dem människorna haft ett bra liv en bra uppväxt allt.
Men de har fan jag inte haft mitt liv har varit de värsta jag haft så många gånger jag försökt lämna de här men de har aldrig funkat..så många gånger jag skadat mig själv för att jag tyckte jag va värd de..om andra gick och slog på mig då känndes de liksom som om jag va värd alla dem slagen, alla dem hoten allt som jag har behövt gå igenom. Men de va något som ni aldrig förstod nej för ni förstod aldrig hur svårt jag hade de..en liten flicka som va livrädd för att gå till skolan..en flicka som ville va omtyckt och bli behandlad lika bra som alla andra men tyvärr fick man inget bra tillbaka nej bara en jävla massa skit. en fråga till alla er om ni nu läser de ? varför är jag en hora?,varför är jag en slampa?,varför är jag en jävla fitta?, varför är jag alla dem där orden har ni någon förklaring till de? alla nätterna alla dagar efter skolan jag kommit hem lagt mig på sängen och börjat storgråta för att något har hänt för att alla jävla människor skämdes över att visa sin riktiga vänskap men när dem tuffa coola sakerna inte va där nä då passade de att komma och va med mig och fråga hur de va för då va man inte på mig och slog mig kalla mig saker. men annars va ni lika jävla falska som alla dem andra äkta vänner ställer upp dem stöttar en.. men ena stunden knuffade ni mig och sa att jag va en jävla äcklig hora, andra stunden fanns ni där för mig för då va ni inte med dem tuffa :o seriöst alltså tänk efter på hur ni va ? Jag har drömt om att ta mitt liv fan vad skönt att slippa allt och så många gånger jag försökt min arm kommer aldrig läka från dem skadorna jag gjort men de e pga er inte mig hade jag mått bra så hade de aldrig hänt. 
jag bytade skola men ni slutade inte för de liksom när fan ska ni ge er..om jag nu är en sån äcklig liten hora varför lägger ni ner energi på mig då? varför lägger ni ner er jävla energi på att kalla mig sånt ? 
Men de e ert val inte mitt..för ni är sånna männsikor som älskar få folk att må dåligt. tänkt efter tänk om de hade varit du som låg där på marken som tog emot slagen hur hade de kännts. tänk då hur många personer du skadar per dag både fysiskt och psykiskt. Alla era dumma kommentarer till alla som inte duger enligt er blir misshandlade på ett sett. tycker bara de e så jävla barnsligt att behandla folk på de sättet. visst jag är en av dem utsatta men jag har försökt försvinna jag har låtit er vinna flera gånger så jag ska nog ändra på de jag borde försvinna
för alltid så slipper jag förlora fler gånger och ni vinner för en sista gång. vet ni att de är pga sånt här barn/ungdomar i min ålder tar livet av sig det är för att dem råkar illa ut av de tuffaste gängen. tänk hur många barn och människor som hade kunnat finnas kvar om inte alla hade sjunkit så jävla lågt..men ni kommer inte få de lätt i framtiden. men tack för allt ni gav mig alla mina ärr på armen alla mina slag och sparkar. 
Kan inte fatta?? hur kan jag vara värd allt detta när ingen annan är de?? har alltid undrat de varför jag är den utvalde ?? :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0