15 Juni <3

I måndags så va man en liten stund med älsklingsbästis sen ringde zack mig vid 6 typ och frågade om han kunde komma och de kunde han ju såklart så han kom och vi gick igenom resväskorna lite sen kollade vi på Lost sen somnade jag och sen igår (Tisdag) så va vi mest hemma och chillade och kollade på film mysigt mysigt ;)
så ja idag är det Onsdag och imorgon åker vi..alltså Torsdag den 16 Juni <3 
så idag har vi varit i trollsjön och gått runt och fotat lite och haft det mysigt :)
och just nu ligger zack och håller på så får damp på han..han är som en liten jävla barnunge ! 
men ja nu ska vi vell packa klart inför imorgon och kanske äta något gott och sen ska vi vell kolla lite på Lost. 
just de glömde de viktigaste jag och zack blev tsm igen i måndags :) <3 puss puss lovar att skriva innan jag åker Kram! (här kommer bilder från vår lilla promenad i trollsjön )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0