Film istället för Lan ! <3

Ja det blev inte mycket lan igår..eftersom internet la av och alla var typ trötta så vi har kört igång lanet idag ist.. får hoppas på att internet inte lägger av och att vi inte blir så trött men iaf idag hade vi skolavslutning och vi har precis kommit hem typ..och dem två nördarna satte sig direkt vid datan och började nörda såna dära pang pang spel xD
ja så eftersom de inte blev något lan igår så kollade vi på filmen RIO ist mycket rolig men tyvärr somnade jag vid halva för jag va så jävla trött :) ja men nu ska jag spela lite spel i min typ altså :D <3

Har ni inte sett den..så tycker jag att ni ska de för den va sjukt rolig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0