Hemma från Spanien :)

ja då va man hemma igen..har haft två underbara veckor med min älskade zack.vi har hittat på massor med skoj spelat tennis, kört golfbil..badat och solat och shoppat såklart ;) har faktist varit riktigt härligt. 
Men ja vet inte vad jag mer ska skriva. Jo de blev lite problem när vi skulle åka hem..för vi skulle flyget från Alicante flygplats till madrid sen vidare till köpenhamn. Men så blev de inte.. för vårt plan från Alicante var jätteförsenat 1 ½ timme typ och vårt plan från madrid till köpenhamn skulle gå 11:45 och vi landade i madrid 12:15 så vi hade missate de. Så vi gick direkt till informationen och frågade hur vi skulle göra och om där gick fler flyg till köpenhamn idag..
Men de gjorde de tydligen inte så dem sa att vi skulle få bo på ett hotell över natten och att flygbolaget betalade allt mat och sånt  typ så de va bra..och vi fick jättefina rum. Men man ville ju egentligen bara hem för att man var så sjukt trött men vi stack dit och checkade in så mamma och pappa fick ett rum och jag och zack fick ett eget så de va ganska positivt att vi slapp sova med dem :D och sen vid 2- halv 3 serverade dem middag som var jättegod.. sen klockan halv 9 var det buffe´ men vi hann shoppa och bada i poolen och sola innan  de :) sen efter de gick jag och zack upp och badade i de mysiga badkaret och sen kröp vi ner i sängen och hade de jättemysigt och kollade på Spansk Disney Channel. men nu ska jag ner och hjälpa pappa laga mat. men vi har massor med bilder ska bara orka lägga in dem men de fixar jag i kväll eller imorgon :) puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0