Lördag,Söndag och Måndag..

Japp dem 3 dagarna har jag tillbringat med min älskade rina vi har haft underbart kul som vanligt..säg nåon gång vi aldrig har kul liksom ? Ja men vi har mest latat oss och så..och vi skulle kolla klart på Lost men så blev de inte för båda somnade direkt typ..:) Vill bara säga att jag älskar dig så otroligt mycket rina du finns där för mig och allt jag kanske har skrivit såna här texter om dig typ 2032849326920 gånger men vafan jag skulle kunna skriva flera tusen biblar om bara dig för du är så underbar vi har alltid kul har fan aldrig gått en dag då vi inte haft ett leende på läpparna..Jag älskar verkligen dig du får mig på bra humör när jag e ledsen du får mig och att orka kämpa vidare även fast jag vill ge upp..Många så kallade "vänner" har sagt att dem finns där och kommer aldrig släppa mig bla bla bla skillnaden mellan dem och dig är att du aldrig har lämnat mig vad jag än gör så har du aldrig lämnat mig för du älskar mig för den jag är du är inte som dem andra som bestämmer vem jag ska va med och hur jag är du har bara varnat mig ett antal gånger då jag aldrig lyssnat på dig..alla gånger jag har råkat illa ut..hade jag bara lyssnat på dig från början och inte sagt inget kommer hända allt blir bra så hade allt ont som hänt mig aldrig hänt..Jag va så godtrogen mot alla människor.. för mig så va alla människor snälla men så va de inte men vafan man lär sig av sina misstag bara att jag gjorde om de flera gånger utan att fatta att detta va inte rätt. Men även om jag va en idiot som inte lyssnade på dig så fanns du där när det hade hänt du kom fram och kramade mig du tröstade mig i timmar du är en ängel utan vingar rina ! Jag har varit en idiot de vet jag men att du stannade kvar och fanns hos mig som du alltid gjort får mig fan att börja böla..så just nu sitter jag och tänker på alla gånger du ställt upp för mig och tårarna bara rinner. Gumman tack för alla gånger du gjort mig hel igen.. Tack för att du är den du är och ingen annan. 
Jag älskar alla våra slagsmål i sängen ;) haha kan låta lite konstig men de e så jävla kul att brottas och slåss med dig i sängen.. det är alltid du som vinner men vafan du är som du är. 
så gumman jag vill bara att du ska veta att du är ljuset i mitt liv. 
Av alla stjärnorna på himmlen så är det du som lyser starkast! 
Du gör min dag.. <3 
JAG ÄLSKAR DIG RINA OMERAGIC VÄRLDENS FINASTE OCH BÄSTA SYSTER ! (L) 




9 ÅR I HÖST OCH FLER SKA DE FAN BLI ! 
ALLTID DU OCH JAG SYSTER (L)

Kommentarer
Postat av: rina

guud denna texten fick mig verkligen att gråta! gud va du är underbar! älskar dig nikita så otroligt mycket. jag kommer alltid vara vid din sida! kommer ALDRIG lämna dig, aldrig <3 ingen är som du, du är speciell! riktigt speciell!

du är den mest perfekta människan i hela världen! § du får mig att le varje gång jag ser dig eftersom du är en underbar vän! <3

du är min bästavän och kommer alltid att vara det. älskar dig § § §

2011-06-13 @ 17:30:05
URL: http://rinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0