Onsdag 8/6

Ja vad ska man säga vi åkte till Lund med klassen idag mycket trevligt. Sov ju hos Zakkeman inatt och vi kollade på Lost och fjantade runder som vi brukar göra ;) Vet inte vad jag ska berätta mer.. Men en sak till som jag och zack kom på idag att det är bara en vecka kvar tills vi åker typ :D SPANIEN HERE WE COME ! <3 och imorgon så slutar vi tidigt vi skulle städa och ha någon brännbolls skit vetifan vad det va men skit i de och då ska jag sova hos zack igen från Torsdag-Fredag då vi har skolavslutning fan vad skönt de ska bli :D Och det ska vi fira med att Lana hos zack tror jag de blir eller blir de kanske hos Oscar fan vet jag de får dem bestämma men hoppas på en rolig och lyckad kväll..Fast dem kommer nörda pang pang spel medans jag kommer nörda mina älskade spel jag tror ni förstår vad de e för spel de e inte sånt där pang pang iaf haha inte min typav spel de ;) 
Japp men nu har jag inte så mycket mer att säga Kram :) <3 
_____________________________________________________________________________________







Hej du vet vem du e.. Jag vill bara berätta för dig hur mycket jag saknar dig och behöver dig. 
Visst jag borde inte sakna dig och vilja ha dig men jag kan inte sluta tänka på dig/oss alla våra minnen allt vi hade..Jag älskar dig fast jag inte förstår de själv egentligen borde jag hata dig,avsky dig mest av allt men de går bara inte att hata en sån fin människa som dig. Du har behandlat mig som skit..och det vet du själv det dumma är att jag förlåter något som jag aldrig skulle göra egentligen men det är något speciellt med dig jag vet inte varför du har sårat mig, snackat skit om mig och massa flera idiotiska saker.. Men de går bara inte att glömma dig och det går bara inte att hata och avsky dig..Varför ska du vara så underbar ? 
Jag älskar dig okej det bara e så !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0