Vafan ska jag göra ?

Jag trodde jag skulle komma över allt..allt vi hade men nej så fort man ser dig så kommer minnena upp. Jag vill komma över dig och jag försöker men de går inte det blir bara skit av allt. Jag vet själv att efter spanien så kommer vi inte träffas fören skolan börjar asså allt e över nu men jag kan inte förstå de. du säger att du saknar mig och vill ha tbx mig men då kan du inte mena de när du håller på med 20 000 andra tjejer snälla vad får du ut av att såra dina vänner och göra mig olycklig jag gråter fan hela tiden nästan. Varför lärde jag känna dig ? hade du bara glömt mig efter de björket så hade vi aldrig träffats och då hade jag aldrig behövt sakna dig så mycket som jag gör nu och jag vet vem de e du e på G med nu typ men du kan ta henne bara att du kommer inte få dina vänner tillbaka som du nyss förlorat..Jag försöker göra allt för att du ska må bra och vara lycklig. Jag sket i lektionerna för att du satt ute och grät, egentligen skulle jag skitit i dig men jag kunde inte det gick bara inte. Jag försökte bara glömma dig och skita i dig för ville inte veta av dig för att du gör som du gör.. Nu efter vi gjort slut och så har jag hört massa saker om dig och om jag hade fått veta dem innan det blev vi skulle jag aldrig blivit din. Men jag blev din och nu saknar jag dig så in i helvete så de går fan inte att beskriva. Kram Nikita..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0