förlåt..

sorry för att jag inte bloggat så mycket har inte haft tid hänt så jävla mycket i skolan just nu allt e typ skit kan man säga men de löser sig vell :) men ja vad ska man säga veckan har vell varit ganska skit men min älskade zack har funnits där vid min sida och stöttat och tröstat mig och helgen blev nog ännu bättre mys mys med zack :) och nu e de snart ny vecka igen och hoppas allt jävla skitsnack och sånt lagt ner för pallar verkligen inte men nu ska jag umgås lite med zack som just nu damsugar duktig pöjke :D och senare kommer kanske busen oscar och då blir de massa bus puss puss och en sak till jag och zack kom på en sak idag att vi e dem sötaste i hela universum! aja Hejdå lovar att blogga snart igen (L) :D





VÄRLDENS SÖTASTE MÄNNISKOR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0