Johan Persson en saknad vän !

Du förstår inte hur mycket jag saknar dig. Du va min bästavän kan du bara förstå de ? Jag hoppas att du kommer läsa dehär Det är sjukt att vår vänskap inte finns kvar. Vi sa att vi skulle hålla ihop föralltid och vi båda lovade och svor på gud. Men idag står jag och tänker tillbaka. Livet är vell till för att man ska glömma men du min älskade vän lever kvar i mina drömmar. Kommer du ihåg sommaren 2005 vi skrattade i timmar och vandrade hem vi sov över och va varje dag hela den sommaren vi hade sjukt kul men nu är de över jag ber till gud om att du ska komma tillbaka min älskade vän var tog du vägen du var den som fanns där för mig och stötta mig. I början av 7:an hade du redan börjat glömma bort mig , tårarna faller jag saknar dig min vän. Hur kunde vår vänskap rasa så ? De va du som fick mina läppar att le. Kan inte fatta vad som gick fel. Men man får vell vara glad och tänka tillbaka på allt som varit och minnas allt de fina av dig älskade vän jag saknar verkligen dig ! <3

                                                                   Johan Persson! 
                                                                   
                                                                    Tack för all fin
                                                                      vänskap...
                                                                   Dagis - årskurs 6
                                                                     det har varit
                                                                     UNDERBART ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0