Måndag-Tisdag

Ja vi kan vell börja med måndagen jag vaknade bredvid min älskade zack hemma hos honom och sen ringde klockan vid 7 så ville han gå upp men så sa jag att vi går upp 8 efter som vi börjar 9 så vi somnade om igen och sen vaknade han vid 8 och försökte få upp mig och oscar jag kom vell upp ganska snabbt men oscar bara låg kvar och sov sen gick jag upp och fixa mig m.m sen stack vi till skolan och skolan va vell som vanligt. Sen stack jag hem och plugga sov plugga sov sen sydde jag en kjol och sen plugga jag lite men somnade direkt så blev vell inte så lyckat med pluggandet :D <3


Tisdagen började med att mamma väckte mig och sa att jag skulle gå upp men jag sket i vad hon sa så jag sov vidare sen frågade hon vilket tåg jag skulle ta så sa jag 10 över och då hade jag bara 20 min på mig så jag hoppa upp ur sängen och sprang och tog på mig kläderna sen snabbt fixa till mig lite sen ta med mackor på tåget och sen springa som fan till stationen ! Sen när man kommer till zack så står han fortfarande i kalsingar och håller ett stort oboy glas i handen och en banan sen så bara väntar jag på att han ska bli klar sen så stack vi till skolan och gjorde inget speciellt idag heller slutade 2 så va ganska skönt och nu sitter jag här i soffan och har jättetråkigt "/
nu ska jag nog sova lite snart :) Hejjdåå!

Jag älskar min lilla zack ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0