Onsdag !

Dagen började med att jag gick upp som vanligt klädde på mig och stack till tåget sen kom man till hässleholm och stack till zack sen fixa han sig och sen stack vi till skolan idrott första lektionen fast va inte med för hade as ont i foten eftersom jag trilla ner från trappan igår :s sen va vell allt som vanligt sen efter skolan stack jag med zack hem och de verkade som om han inte ville att jag skulle gå älskar dig baby ! <3 sen stack jag till tåget och sen när man kom hem så blev de lite tjaffs med föräldrarna sen satte jag mig vid datan och nu dampar mamma på mig för att jag inte lyssnar på henne när hon ställer religions frågorna till provet imon men pallar verkligen inte religion de e så sjukt onödigt att lära sig bryr mig inte ett piss om hur dem har de och hur fan dem ber och massa nä jag orkar verkligen inte !  men nu ska jag bara ta de lugnt och ta och dricka något för håller på att dö av törst men orkar inte gå ut i köket känns som flera mil ! men aja Hejjdåå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0