20 Maj!

Dagen började med att jag stack till skolan och dagen gick väldigt fort sen var det bara att dra till stan med hanna,ellinor och linnea och så gick vi och kollade i affärer sen så stack jag hanna och linnea och solade och efter de så stack vi till linneas pappas jobb och skaffa läsk för vi höll på att dö av törst. Sen så cyklade vi hem till linnea och red hennes hästar sen gick vi upp och duschade sen käkade vi tacos och sen så körde linneas pappa oss till cajsa så började vi fixa oss mycket trevligt :) och sen när vi väl var klara så behövde jag och ellinor cigg men det gick vell mindre bra att fixa de sen så gick vi vidare på väg mot björket och då satt jag och ellinor på en trottoar och söp typ och sen närvi reste oss upp så spydde båda x))och det var typ ett helt spår efter mig ev spyor :D sen så när vi kom in på björket så skulle jag säga hej till zack men så märker jag att han inte e speciellt glad på mig så jag går in med dem andra på toan för vi måste typ snacka..sen sånär jag kommer ut så ville jag snacka med zack men han bara knuffar bort mig så då skiter jag i han eller skiter och skiter i han men typ blev ganska ledsen för i skolan hade han sakt att han saknade mig som fan. och sen kom alla och tröstade mig sen grät ellinor för att hon trodde att hon hade förstört allt mellan mig och zack som hon verkligen inte hade gjort och sen när hanna skulle trösta mig och ellinor så började hanna också gråt så tillslut grät alla. Och efter en stund så ser jag att zack kommer ut och då går två tjejer iväg med han och säger att dem behöver snacka med han och då ser jag helt plötsligt att han började gråta så jag går dit och då bara ber han mig sticka där ifrån fick inte äns vara nära han men sen när en fucking annan tjej (frida) kommer ut och går fram och håller om han för han e ledsen ja då skiter han i de och håller om henne med fattar inte varför du inte vill veta av mig om du nu saknade mig så mycket..så hela kvällen bestod av gråt och sen när jag fick tag i min mobil så ser jag sms från markus som verkade ganska orolig för att jag inte hade hört av mig så blev han ganska sur på mig för att jag inte berättade hur jag mådde för då skulle han och niklas hämtat mig direkt.. men vi får hoppas att det löser sig (kort förklaring alltihop men orkar inte skriva mer)

STORT TACK TILL ALLA SOM FANNS DÄR FÖR MIG UNDER KVÄLLEN ÄLSKAR ER ! HANNA RLJ  ELLINOR NILSSON   EMMA ENARSSON   EMMA JOHANSSON   MATILDA ELIASSSON   ADINA NILSSON   LINNEA KARLSSON    NATAHLIE ENGSTRÖM   PEBBLES HÖRBERG   FATIMA DEMIR  ERIK ÅLHAGEN KRISTOFFER LARSSON   OSCAR NILSSON   MATILDA PETERSSON OCH FILIPPA OCN NÅGRA TILL SOM JAG INTE KÄNNER PUSS PÅ ER! ÄLSKAR ER MEST :)(LLL)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0