Emma Enarsson!<3

Tack gumman känns alltid lika bra att snacka ut med dig..du förstår mig du är i samma problem i mellanåt och du hjälper mig med allt du får mig på bättre humör när jag är nere du försöker få mig att tänka positivt och att allt ska bli bra tack gumman verkligen tack måste verkligen va med dig igen fyfan vad kul vi hade hahaha snackade en jävla massa skit och massa skit vi skrattade åt puss på dig gumman.. <3
och vi får hoppas att allt ska bli bra igen vill gärna göra de i sommar med dig filip och zack och ha de super mysigt! är sjukt glad för att du finns här finns för dig med stumpan bara att säga till ifall de e något jag hjälper dig med allt eftersom du har hjälpt mig med så sjukt mycket puss världens underbaraste ! (L)

DU ÄR EN ÄNGEL UTAN VINGAR ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0