Förlååt..

förlåt för att jag inte hunnit blogga har varit sjukt mycket just nu skrivit prov och mamma har öppnat ny butik så jag måste vara där och hjälpa till så det har varit ganska stressigt har inte kunnat sitta vid datan eller något bara pluggat och varit i affären men iaf nu ska jag nog ha lika mycket tid som vanligt. men nu glömmer vi de :)

och jag har faktist varit och handlat födelsedagspresenter till min älsklings som blir 15 år idag grattis älskade du ! <3
hoppas du får en super bra dag :)
och sen fick jag ju reda på att han har fått hjärnskakning på brottningstävlingen i Göteborg men får hoppas att de blir bra med han så snart som möjligt! <3 men nu hade jag faktist tänkt ta och lägga mig i soffan och lata mig där resten av dagen ! puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0