... ingen rubrik...

Hur kan man slå på en som redan e blodig?
Hur kan man sparka på en som redan ligger?
Hur kan man håna någon som mår så jävla dåligt
att man inte vågar ta ett ända steg själv?
Jag undrar bara..

Var fan är respekten för alla andra ?
och vad fan tänker ni med?

IDIOTER ! 

Sitter och funderar på vilket liv jag har haft ! 
Rina varför litade jag inte på dig när du sa att jag  
skulle råka illa ut ? jag trodde inte på dig 
jag svek dig gumman förlåt jag vet att du har rätt hela
tiden du har haft rätt alla gånger du har varnat mig för 
alla dem där jävla idioterna du sa att jag kommer inte må bra och du sa
att jag skulle inte komma hel där ifrån gumman förlåt du hade rätt 
helt jävla fucking rätt hade jag bara litat på dig alla gånger du sakt NEJ 
så hade jag aldrig råkat ut för allt skit då hade jag inte mått såhär då hade jag 
inte kommit springande rakt in i din famn gråtandes och sa att mitt liv va över 
och tog en massa förväl av dig ville inte finnas ville inte veta av livet men du hindrade mig 
du fanns där varje minut och sekund tack gumman tack för allt minns kvällen jag kom till dig 
då jag var helt förstörd efter någon timme när du tröstat mig och snackat ut med mig får du mig att le ännu än gång tack gumman JAG ÄLSKAR DIG ÄLSKAR ALLT DU GJORT FÖR MIG ! <3
DU ÄR EN ÄNGEL UTAN VINGAR(L)


TILL HÖSTEN HAR VI VARIT BÄSTISAR I 8 ÅR ! <3 
UNDERBAR ÅR OCH FLER SKA DE BLI !

Kommentarer
Postat av: rina

aw älskar dig gumman, att bara få vara med dig gör mig så glad, jag kommer alltid finnas här för dig! ingenting får hindra oss ifrån varandra, älskar dig till tusen! <3<3<3

2011-05-21 @ 13:40:53
URL: http://rinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0