Siesta/dagen idag <3

Sitter här och funderar på siesta men tror att jag ska dit ska nog köpa biljett ikväll..
och just nu gör jag inte speciellt mycket sitter och drömmer mig bort :)
en jävla pervers jävel ringer och är så jävla jobbig
och håller på "jag är den rätta killen för dig du kommer ha de bra med mig jag e bra för dig jag kommer ta hand om dig och verkligen älska dig på riktigt bla bla bla

JAG HAR REDAN EN UNDERBAR KILLE SOM JAG ÄLSKAR SÅ SJUKT MYCKET OCH JAG VILL INTE HA NÅGON ANNAN FATTA DE NÅGON GÅNG HAN ÄR UNDERBAR OCH HAN ÄLSKAR MIG OCH HAN TAR HAND OM MIG OCH FINNS ALLTID DÄR SÅ JAG TROR JAG ÖVERLEVER UTAN DIG SÅ DU BEHÖVER INTE OROA DIG !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0