sorry..

Jau förlåt för att jag inte bloggat men har inte haft tid mycket med skolan och är as trött om dagarna vill bara ha sommarlov..få sova hur länge man vill och bara chilla hela sommaren <3 men nu ska jag försöka ta tag i bloggandet igen.. Ja vad ska man säga idag träffade men Rasmus en liten stund sen så åkte jag hem nu vid halv 10. Och imorgon så har vi studiedag så jag drar till kävlinge på förmiddagen sen kommer förmodligen Rina hem till mig så ska vi kolla på hela LOST-serien som varar i 17 timmar och 49 minuter :) och så sitter vi nog en del vid datan och lanar lite med ;) Men jau hade vill inte så mycket mer att säga ska ringa Niklas snart och snacka med han. pusspuss.



UNDERBAR FILM ! <3 ÄLSKAR DIG RINA TACK DU KOMMER GÖRA MIN DAG! <3

Kommentarer
Postat av: martina

hejsan sötaste !

har läst din blogg nu ett tag & tycker du är grymt fin & bloggar otroligt bra.

vem är nu niklas ? ;)

en ny kille ? eller bara kompis ?

& makee ?

berätta gärna, vi vill veta hihi :D

kram på dig !

2011-06-05 @ 17:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0